dinsdag 1 november 2011

Weekplanning

Nu het bericht dat ik eigenlijk wou posten deze avond.

Mijn weekplanning (duh, titel!)
Het is nogal een vreemde week. Voor vele is het herfstvakantie, maar niet voor allen. Er is sowieso een feestdag dinsdag, maar sommige maken de brug met maandag en anderen hebben woensdag dan weer vrij. Het is een beetje moeilijk om alles daaromtrent van iedereen in het oog te houden. Inclusief van mezelf.
Daarom eventjes een schema van deze week, zodat mensen weten waar ik ongeveer ga uithangen.

Ik heb geen herfstvakantie. Dat betekent dat ik deze week nog wel degelijk les heb. Niet de hele week natuurlijk. Alleen maar maandag, donderdag en vrijdag. Maar aangezien de lessen van vrijdag nog altijd wegvallen, valt die dag ook al af. Dus enkel donderdag en vandaag (maandag) les. Dinsdag en woensdag zou ik naar papa gaan. Morgen (dinsdag) vertrek ik waarschijnlijk ergens in de voormiddag naar Wilrijk. Rustige dag bij ons papa, vooral bedoelt om schoolwerk in orde te maken. Woensdag dan, proberen afspreken met Wendy (wat nog niet gemakkelijk is, want die kan enkel dingen afspreken/plannen als ze "goesting heeft"). Het plan zou dan zijn naar Antwerpen te gaan. Wat er dan precies gebeurt, zouden we moeten plannen. Eventuele ideeën: Cinema, Sushi eten, een paar winkels doen, Boekenbeurs,... Kan je wel al een dag mee vullen, dus we gaan moeten zien hoe we het doen. Dan waarschijnlijk donderdagvoormiddag terug naar kot komen om die namiddag les te hebben. Ik blijf dan donderdag hier slapen. Vrijdagavond ga ik naar Berchem om opgepikt te worden door Tante Hilde, om dan naar de Proms te gaan. Ik blijf bij Tante Hilde logeren, wordt zaterdagochtend in Brussel afgezet rond 10u, vanwege de uitstap naar verscheidene musea met de klas, en ga dan na de excursie meteen terug naar mijn tante om haar verjaardag te vieren, want dat was vandaag (maandag). Zondag ben ik dan gewoon thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten