zaterdag 26 november 2011

Flauw excuus

Het is lang geleden dat ik nog eens een blog geschreven heb, wel dat is te wijten aan het feit dat ik het de afgelopen dagen enorm druk had. Dinsdag is mijn laatste post online gekomen en sindsdien is het erg stil geweest op The Daily. Dat neemt de essentie van een dagelijkse update weg natuurlijk en ik heb altijd geprobeerd om de eerstvolgende dag te schrijven, moest er eens een dag tussen zitten waarop ik niet kon schrijven. Welja, ook hier het geval. Nu de eerste dag dat ik even kan zitten en op het gemak wat schrijven. Ik heb wel korte notities gemaakt tijdens de laatste dagen, zodat ik jullie nu kan melden wat er gebeurd is.
Ik zal ze dag per dag of onderwerp onderscheiden, anders krijg je weer zo een post van een hoofdstuk lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten