zondag 20 november 2011

Te dunne muren

Ik post nog even dit berichtje, slapen zit er toch niet meteen in.
Het zit namelijk zo dat Willem daarstraks naar een feestje is geweest. En daar heeft hij drank moeten serveren of bedienen ofzo. En zoals iedereen, die ooit al eens achter de toog op een fuif gestaan heeft, weet wordt er wel eens iets geconsumeerd als er zoveel drank langs uw handen passeert. En wat nog meer mensen zouden moeten weten als ze geregeld in contact met alcohol komen, is dat je verschillende soorten drank niet mag mengen. Drink je bier, blijf bij bier; drink je jenever, blijf bij jenever; cocktails, Duvels, Tequila... kies er één uit en blijf er bij. Als je het op elkaar kapt, komt dat meestal niet goed.

Welnu, mijn kamer ligt vlak naast de wc, met het hoofdeinde van mijn bed tegen de muur van de wc. En ik kan jammer genoeg vaststellen dat Willem toch redelijk zwaar gemengd heeft. Hopelijk is zijn maag snel genoeg leeg, dan kan ik ook rustig slapen, zonder dat al dat geklots en gekreun door de muren dringt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten