zaterdag 26 november 2011

Donderdag 24/11

Donderdagochtend was een beetje mottig begonnen.
Ik lag namelijk nog te slapen toen Wendy me wakker sms'te met de vraag of ik aan Anne kon vragen of zij haar slaapgerief al mocht afzetten bij Anne op kot. Wendy had het nummer van Anne niet. Dus ik wakker, Anne wakker, Anne humeurig, ik humeurig. Nuja, dat was wel het minste. Anne zei dat Wendy het maar moest komen zetten, dat ze er geen probleem van maakte. Natuurlijk wisten we niet dat Wendy toen nog maar net op de trein was gestapt in Duffel en dat het nog een hele tijd ging duren tot ze echt bij Anne was. Dus een tijd later kreeg ik van Anne weer een sms waarin ze vroeg waar Wendy bleef, dus ik terug wakker. Ik wist ook niet wat en hoe, dus dan maar naar Wendy ook gestuurd. Een hele soep. Uiteindelijk geen problemen meer mee gehad.

Dan naar de les van Prof. Balis. Hij maakte er deze keer geen spel van, dus het was best intensief om de theorie te volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten