maandag 14 november 2011

Bier, Pizza en Assassins

Ik heb het me vanavond gezellig gemaakt.

Na de les over de oudheid van vanmiddag, had ik ongelofelijk veel zin in pizza. Geen idee hoe het komt. Julius Caesar en Augustus werken meestal niet zo een honger op bij mij. Dus toen ik thuiskwam heb ik gekeken of ik hier in de buurt ergens aan pizza kon geraken. En ja hoor, niet zo ver hier vandaan is een Pizzahut. Dus ik heb me eventjes online geregistreerd en heb meteen een pizza besteld. Een barbecue.
Die was hier even later al, ik denk dat ik nog geen 20min heb moeten wachten.
Dan een blikje bier opengetrokken en mij voor de Xbox gezet. Gewoon genieten. Assassin's Creed is een geweldig spel. De manier waarop Constantinopel is weergegeven uit het begin van de 16e eeuw is geweldig. De stad bruist echt van het leven en alles voelt heel realistisch aan. Je zou haast beginnen geloven dat de Assassins en Templars echt deel hebben uitgemaakt van onze geschiedenis.

Wendy vandaag ook weer gezien. Ze is weer volledig fit en klaar om er weer in te vliegen op school. Ook zij is een enorme fan van de Assassin's Creed serie. Ze kan er bijna niet over zwijgen, maar het is zeker en vast aangenaam om er met iemand over te kunnen praten. Ook al hebben we onze meningsverschillen hier en daar.
Maar ik ben blij dat ze terug is, ik heb ze beetje gemist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten