zaterdag 12 november 2011

Egypte

Als reactie op het einde van mijn vorige blog, heeft Bieke daarstraks wat details over haar reis vrijgegeven.
Ze gaat naar Egypte!
Meer bepaald Hurghada. En ze stijgt vanavond om 18u30 op om volgende week zaterdagnacht terug aan te komen. Ze gaat daar een hele week zon, zee en strand tegemoet. Dat zal daar wel een enorm feestje worden. Ze zal goed kunnen rusten en genieten van wat er daar te doen is. Hurghada is nogal een toeristisch oord, dus vervelen zal ze zich zeker niet. Ik weet niet met wie ze gaat, waarschijnlijk haar vriend. Haar zus is wel al een keer geweest, denk ik. Misschien daarom dat ze ook naar daar gaat.

Egypte is voor mij altijd al een droom geweest om naar toe te gaan. Het heeft me altijd aangesproken als een land dat tot de verbeelding spreekt, met zijn rijke geschiedenis en cultuur. Ik zou dan, persoonlijk, ook niet in Hurghada gaan liggen bakken op het strand of de nachten wegfeesten, maar eerder de hele Nijl afvaren op zoek naar alle mooie plekjes.

Ik wens ze alvast veel plezier daar, een goede reis en een tof verblijf.
En hopelijk zal Bieke dit jaar niet moeten klagen over "te witte benen" met de feestdagen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten