dinsdag 15 november 2011

Londen

Het is waarschijnlijk nog heel verre toekomstmuziek, maar we zijn van plan naar Londen te gaan.
Het groepje waar ik op school altijd mee rondhang heeft nu het idee om eens een weekend naar Londen te gaan en daar dan de National Gallery, Tate Modern en British Museum te gaan doen. Ik hoop dat ik het mij nog goed herinner en deze drie wel degelijk in Londen staan. Anders, shame on me.
Het zijn ook dezelfde mensen waarmee ik donderdag die museum nocturnes ga doen. We zijn echt geïnteresseerd in ons vak en willen er echt wel een grondig inzicht in krijgen. We hebben er tenslotte voor gekozen ons beroep er van te maken.
En, in tegenstelling tot vorige pogingen tot studeren van mijn kant, is dit een richting waar je wel degelijk voor de wereld in kan gaan en al doende bijleren.

De plannen voor de Londen-reis zijn nu nog heel vaag. We moeten zorgen dat iedereen zonder problemen mee zou kunnen en dat we manieren hebben om er te geraken. Eens we vertrokken zijn en er concrete info begint op te stapelen, zal het wel snel geklaard zijn.
Ik kijk er zeker naar uit, ook al staat het nog maar in de stijgers, want ik weet dat een weekend vol kunst en cultuur met de bende ook gelijkstaat met een hele hoop plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten