woensdag 7 september 2011

Start vakantie

Misschien een vreemde eerste blogpost. En dan nog vooral op 7 september.
De werkelijkheid is nu eenmaal zo dat je maar vakantie hebt NA je herexamens. Hoewel dat ik er nog altijd van overtuigd ben dat ik er deze keer niet echt iets aan kon doen. Klierkoorts ligt namelijk nogal graag dwars en vooral in de examenperiode.
Ik ben gewoon blij dat ze voorbij zijn. Het begon toch een beetje tegen te steken. Vanochtend een laatste keer vroeg moeten opstaan om op een onmenselijk vroeg uur de trein op te gaan en helemaal afgeborsteld voor een professor te gaan zitten.
Gelukkig zijn alle examens goed gegaan en kan ik nu met een goed gevoel nog eventjes genieten van de vrije dagen.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik toch niet uitkijk naar het nieuwe schooljaar. Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe omgeving waar ik terecht in zal komen. Brussel is nu niet echt te vergelijken met Kortrijk, denk ik.
Een vriendin van me heeft trouwens nog niet beslist waar ze volgend jaar gaat studeren, maar ze zou ook wel Brussel zien zitten. Dat zou mooi uitkomen natuurlijk, dat we niet allebei in een totaal nieuwe omgeving tuimelen zonder 'back-up'.

Vandaag ook te horen gekregen dat onze tickets voor Disneyland binnen zijn gekomen op het reisbureau. Volgende week drie dagen ondergedompeld zijn in nostalgische Disney-magie. Het kan al bijna niet beter :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten