donderdag 8 september 2011

Resurrection

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het schrijven van een kortverhaal dat zich afspeelt in het Star Wars-universum. Ik ben ten eerste een fan van Star Wars, ik vind de films geweldig en het universum dat gecreëerd werd is gewoon enorm en prachtig. Ten tweede komt er binnenkort een mmorpg uit die zich in de wereld van Star Wars afspeelt en zodoende de materie aandikt.
Sinds de aankondiging van dit spel zijn er al verschillende verhalen uit de grond gestampt, geschreven door erkende auteurs en fans, de één natuurlijk al wat beter dan de ander. Ik dacht dat het wel leuk was om me ook eens volledig onder te dompelen in Star Wars en ben dus eveneens op die kar gesprongen. Daar is dan uiteindelijk Resurrection uit voort gekomen. Ik heb er op forums die overbevolkt zijn met nerds al redelijk goede commentaar op gekregen, dus het zal wel niet te hard breken met de canon in het Star Wars gegeven.

Voor diegene die het eens willen lezen, ik heb een tab, Fanfiction, gemaakt (na veel geknoei, want ik ben nog massa's groen achter mijn oren als het op Blogger aankomt) waar het te lezen valt.
Het verhaal is nog niet af dus ik zal af en toe een nieuw deel posten. Voor de mensen die niet graag Engels lezen, sorry, maar het is nu eenmaal zo als je wilt dat ze je verhaal buiten België en Nederland ook lezen. Desnoods moet je het maar door een Translator draaien :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten