vrijdag 23 september 2011

Boodschappen

Omdat mama volledig ingewikkeld is. En ook omdat ze met haar handen en voeten in een verband zit, moest ik vanochtend de boodschappen doen. Redelijk logisch als je bedenkt dat sinds vannacht haar verdoving uitgewerkt is en ze nu met enorm veel pijn zit. 
Zo kwam het dus ook dat ik vanochtend een behandeling bij de pedicure kreeg. Normaal was die voor ons mama, maar met ingebonden voeten heb je er niet zoveel aan. Dus ik werd even verwend met een voetbehandeling. Nagels knippen en eelt weghalen. Het voelt toch altijd wel comfortabel na zo'n pedicure.
Daarna de auto ingesprongen om langs te gaan bij het ziekenfonds, nog wat geld terugkrijgen, en dan naar de winkel voor het middageten. Dat ik trouwens ook mag klaarmaken, want omdat ze nu in een rolstoel zit, kan ze niet aan het vuur. En zelfs moest ze dat kunnen, kan ze geen pannen vasthouden.
Onderweg op de radio nog een leuk lied gehoord. Eentje om mee te zingen

Straks ga ik terug naar ons papa en krijg je een update over Floor, de manke poes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten