woensdag 28 september 2011

Eerste avond

Niet echt mijn eerste avond hier op kot, maar eerder de eerste avond na de eerste dag.
Toen ik gisteren nog maar goed en wel thuis was, en het vorige blogberichtje had getypt, was ik al langs alle kanten door mensen uitgenodigd om vrienden te worden op facebook. Ook al had ik ze nog maar een kwartier eerder gezien, die waren ook al thuis en moesten mijn toevoegen.
Nuja, waarom niet? Ik heb me dus maar een hele avond bezig gehouden met het switchen tussen gesprekken met mijn nieuwe vrienden. Sara, die gisteren nogal een stil type leek en eigenlijk niet veel zei, maar wel mee lachte enzo, bleek op de chat een enorm zot kind te zijn. Positief bedoeld natuurlijk. Die is heel open, heel eerlijk en die heeft de wildste fantasie die je u maar kan voorstellen.
Wendy is gewoon ... Wendy. Dat is misschien dom uitgelegd, maar ik had er net een hele namiddag zwaar mee zitten babbelen en lachen en dat voelde gewoon juist hetzelfde op de chat. Die schrijft zoals ze praat en dat is ook wel de max.
Nu eens vroeg uit de veren voor een werkcollege deze voormiddag.
Van 9u tot 13u, dus we vliegen er al goed in. Ik ben benieuwd.

In ander nieuws, Evelien heeft vandaag een afspraak aan de VUB en gaat zich ook inschrijven in Kunstwetenschappen en Archeologie. Dus ik heb mijn klasgenootje terug.

Nog ander nieuws, ik ben gisteren nog eens naar de blog van Bieke gaan kijken, maar kennelijk kan ik er niet meer op. Ze zei wel dat ze een pak minder ging bloggen, maar het kan nu wel zijn dat ze er echt mee gestopt is door gebrek aan tijd. Wel jammer, want ik las wel graag wat ze schreef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten