dinsdag 13 september 2011

Kungfu, Zombies en Disneyland

Vandaag een leuke, rustige dag gehad.
Beetje uitgeslapen, tegen 9u was ik toch wel uit mijn bed. En dan wat klusjes gedaan in huis voor mama. Er moesten nog een paar dingen naar en van de zolder. Nadien heb ik me gewoon wat gezet met een boek en gelezen. Na het middageten dan begonnen aan mijn valies voor Disney, gezorgd dat ik alles mee heb dat ik moet mee hebben. Alle papieren nog eens doorlopen, zorgen dat ik niets vergeet.

Daarna kwam Sean nog eens langs. Hij zou normaal ook meegegaan zijn naar Disneyland, maar door financiële problemen moest hij helaas afzeggen. We hebben ons deze middag dan nog maar beetje zo geamuseerd. We hebben een ritje gemaakt in zijn auto, een oude peugeot 106, 20 jaar oud, maar het rijdt nog wel. Daarna wat Dead Island gespeeld, een zombie-spelletje. Met een paar is het altijd leuker om tegen hordes ondoden te vechten, op het grappige af zelfs.
Daarna hebben we ons nog even voor de tv gezet met een oude kungfu-film met Bruce Lee in de hoofdrol. Ook grappig, maar dan gewoon omdat de film zo vreselijk jaren 70 is.

Nu, kga in mijn bed kruipen, morgen moet ik er om 4u al uit. Klaar zijn om op weg te gaan. Onze trein vertrekt om 6.30u in Rijsel.
Ik ga dus weg zijn van morgen tem vrijdagavond. Misschien zal ik dan nog een kort berichtje zetten, maar het merendeel van het nieuws zal moeten wachten tot zaterdag.
Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten