zaterdag 24 september 2011

Ice Queen

Mijn goede daad voor vandaag zit er ook alweer op.
Tante Hilde zond me daarstraks een sms: "Wie zong dat ook alweer van haven't you seen? Die ene van op de Proms daar. Met dat hoog stemmeke"
Dat is natuurlijk een redelijk cryptisch smsje en eerlijk gezegd wist ik niet meteen waarover ze het had.
Twee minuten nadenken over wie we allemaal al op de Proms gezien hebben, welke liedjes mogelijk 'haven't you seen' bevatten en dan nog redelijk hoog gezongen worden. Mijn beste gok na wat overleg met Wouter was Within Temptation, omdat me dat toch bij gebleven is als heel hoog gezongen op de Proms en iets waar Tante Hilde toen van onder de indruk was. Mede mogelijk door de enorme lichteffecten en het gebruik van vuur en confetti enzo.
En ja hoor, Within Temptation zoeken in combinatie met 'haven't you seen' en we kregen het lied "Ice Queen".
Dat bleek dan ook hetgeen te zijn dat ze zocht. Kristof to the rescue once again!
Maar nu zit ik ook weer met dat lied in mijn hoofd en ik geraak er maar niet vanaf. Ik zeg het misschien over veel liedjes, maar dat maakt het niet minder waar. Het is een machtig lied.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten