zaterdag 17 september 2011

Even rustig aan

Ik had beloofd vandaag de verslagen van de Disney reis hier op mijn blog te zetten. Het zal helaas toch even moeten wachten. Ik ben echt gewoon uitgeput.

Zoals je gisterenavond nog kon lezen, waren we al veel later aangekomen dan gepland en dus nog veel later thuis ook. Normaal zou dat geen probleem geweest zijn, maar vanochtend moest ik vroeg uit de veren om naar Brussel te gaan. Ik moest de sleutel van mijn kot ophalen en mama en ik zouden het dan ineens opkuisen, opruimen en al wat aankleden. Dus ja, we hadden het een beetje onderschat. Er was ons gezegd dat de kamer zeker opgeruimd en gekuist ging zijn, maar dat was dus niet zo. Overal lag er nog vuil en stof en hier en daar waren er zelfs zaken van de vorige bewoner achtergebleven. Het kostte ons dus net iets meer moeite dan ons lief was, of waar we op gepland hadden. Er is ook niet veel parkeerplaats in de buurt van mijn kot, dus al de dozen moesten een hele afstand gedragen worden over de straat eer ze bij mijn kot waren. Ik denk dat ik daarbij een spier in mijn arm verrekt heb, ik kan mijn rechterarm bijna niet meer plooien.
Uiteindelijk kregen we het gekuist, ingericht en al wat bekleed.

We gingen dan naar de Makro om te eten en ineens een koelkastje en microgolf/grill op te halen voor op mijn kamer. Nu mag ik dat, dus kan ik het net zo goed gebruiken. Ook omdat de gemeenschappelijke keuken nu niet zo vreselijk veel voorstelt. Kot was dan uiteindelijk al een pak huiselijker. Donderdag gaan we nog eens terug om de laatste dingen af te zetten en al wat inkopen te doen voor volgende week, wanneer school start.
Op de terugweg nog even in Torhout gestopt voor nieuwe schoenen voor mij. Mijn oude winterschoenen vallen bijna uit elkaar en mama had nog een paar bonnen zitten, dus dat is al snel meegenomen.

Nu zit ik hier alleen thuis, mama en Jurgen moesten vanavond nog ergens naartoe, en morgen en overmorgen zijn ze ook weg op een weekendje. Ik ga het dus rustig aan doen, de laatste dagen van Disney op mijn blog zetten en misschien eens in de auto springen om iets te doen, ik weet nog niet wat. Misschien nog eens langsgaan bij Evelien om de foto's van de reis op te halen. Dan kan ik ze ineens bijvoegen bij de blogposts. En wat doorwerken aan de handenstudie. (Mijn kot is trouwens vlakbij de Botanische Tuin, met heel wat standbeelden die ik kan tekenen). Iemand nog voorstellen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten