maandag 19 september 2011

Rustige dagen

Vandaag en gisteren alleen thuis gezeten. Mama en Jurgen moesten naar Essen. Kennelijk had Jurgen daar een voorstelling of presentatie van een marketingguru en besloten ze er ineens een weekendje van te maken.

Heb dus zelf voor eten moeten zorgen. Wat nu niet zo vreselijk is of zeldzaam, ik doe het wel vaker. Ik vind het zelfs leuk om achter de potten te staan. En het eten smaakt des te beter als je weet dat je het zelf hebt klaargemaakt.
Ook een beetje de was gedaan. Gisteren was het zondag, dus is het aan weekend-tarief. Wou dat niet echt laten voorbijgaan, dus heb wat was gesorteerd en in de machine gestoken.
Daarna wat hout halen voor de kachel voor 's avonds, want ik heb toch wel gemerkt dat het snel frisser wordt. Of het kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Voor de rest weinig of geen nieuws. Ik hou me bezig. Beetje surfen op het net, films bekijken, muziek beluisteren, wat boeken lezen, wat games spelen...
Heb vandaag ook de voorstudie van die handen gemaakt. Ben er niet echt tevreden over. Het komt veel anders uit dan ik had gedacht. Nuja, het is nog niet afgewerkt, dus het kan toch worden wat ik voor ogen had als ik het afwerk. Ik zal er mij morgen nog eens aan zetten. Misschien dat ik de hele compositie toch nog ga veranderen. Ik ben niet snel tevreden over mijn tekeningen en er zijn er maar een paar waar ik echt trots op ben. Ik toon ze wel graag aan anderen, omdat zij ze meestal wel de moeite vinden.
Ik ga het proberen verbeteren, en hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten