donderdag 22 september 2011

Night Of The Proms 2011

En nu ik het toch over muziek heb.
Ook dit jaar ga ik terug naar Night Of The Proms in het Sportpaleis in Antwerpen. Traditie wil het dat ik al ongeveer 10 jaar lang, elke keer met mijn nonkel en tante naar de Proms ga. Dit jaar vormt dan ook geen uitzondering. Onze jaarlijkse afspraak met rock en klassieke muziek.
Juist afgesproken dat we dit jaar op vrijdag 4 november gaan. Ik kan al niet wachten. Ik heb vandaag ook de reclame op de radio gehoord (ja, twee uur lang was het mijn enige poort naar de buitenwereld) en de line-up ziet er dit jaar toch wel indrukwekkend uit. Ik ken, zoals gewoonlijk, de bands niet, maar de nummers die ze spelen ken ik maar al te goed. Het gaat weer een feest worden.
Ik kijk er al naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten