woensdag 7 september 2011

Avondprogramma

Nog even een laatste update van deze avond.

Chatsessie met Nele
Nele was een paar maanden geleden mijn vriendin. Onze relatie ging eigenlijk redelijk goed, maar een aantal praktische zaken, vooral het leeftijdsverschil (9jaar), kwamen al snel roet in het eten gooien. We hebben dan maar besloten om op vriendelijke voet uit elkaar te gaan. Zij heeft sinds kort opnieuw een relatie met iemand waar er meer mogelijkheden bij zijn. Ze is daar dan ook een hele tijd op gericht geweest en buiten een kort smsje af en toe, heb ik ze de laatste maand niet teveel meer gehoord. Daarom deed het nog eens deugd een leuke, openhartige chatsessie op facebook te hebben met haar en even elkaar up-to-date brengen over de laatste nieuwtjes. Ze is een goede vriendin en ik zou ze niet kwijt willen. Het levende bewijs dat na de liefde, de vriendschap nog altijd kan overnemen :p

Grey's Anatomy
Ik weet het, het is niet echt een 'mannenprogramma', maar ik kon niet echt anders dan meekijken toen ons mama het opzette. Over de inhoud van de aflevering ga ik niet teveel zeggen, want ik zou totaal niet weten wat er aan de hand is op dit punt in de reeks, maar ik zou wel nog een song willen posten die in de aflevering voorkwam.
Ik heb het al een paar keer gehoord de laatste tijd en ik zing er toch bijna altijd onbewust met mee.
Adele met Someone Like You


Een House marathon
Ik ben een enorme fan van de tv-serie House M.D. Ik vind dat het personage dat Hugh Laurie neerzet gewoon geweldig en meestal doe ik het meer voor de personages en het achtergrondverhaal, dan voor de medische zaken waarover het meestal gaat.
Sinds dat ik de Dvd-boxen van de eerste 6 seizoenen heb, steek ik nog wel eens geregeld een aflevering in en geniet gewoon van de cynische humor.
Daarmee ga ik nu de rest van de avond tegemoet ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten