donderdag 8 september 2011

The Girl from the Story

In de bloglijst onderaan de pagina, zal je de link naar de blog 'This is the Story of a Girl' vinden.
Die blog is van een goede vriendin van me, waar ik toch altijd al veel aan gehad heb. Haar blog loopt al een hele tijd en ze is een paar weken terug al de kaap van 11.000 bezoekers gepasseerd. Net als deze blog is het een soort dagboek of verhaling van de dingen uit haar leven, gevoelens en gedachtes enzo. Heel interessant om te lezen, want ze voegt ook vaak leuke ideeën of creatieve zaken toe aan haar berichtjes, zoals teksten, liedjes, filmpjes... Het is dan ook door haar blog dat ik de roep niet langer kon weerstaan en in mijn pen (of toetsenbord, voor de muggezifters) ben gekropen. Updates van haar blog kan je altijd onderaan de pagina zien, maar voor deze keer geef ik de link even op
This is the Story of a Girl!

Het meisje (ja, ik weet nog altijd niet of ik mensen anoniem op ga geven, afkortingen gebruik of namen vrijuit ga schrijven) van de blog heeft zich onlangs in een nieuw avontuur geworpen. Ik ken haar al redelijk lang, en als je haar hele blog leest ook intiem, en ken daarom haar verleden met relaties wel. Ze heeft daar nooit echt geluk in gehad. Ze heeft al een paar keer haar hart verloren om het dan pijnlijk terug te krijgen. Zelf kon ze daar meestal weinig of niets aan doen. Maar nu is ze onlangs van een kamp teruggekomen en heeft ze daar een jongen leren kennen waarvoor haar hart toch wel sneller lijkt te slaan. Vandaag heeft ze dan nog eens afgesproken met hem. Ik zat er vanochtend toch wel een beetje mee in, want ze is soms iets te verlegen en laat daarom mooie kansen wel eens liggen, maar ze heeft daarstraks op haar blog laten weten dat alles in orde was en dat ze een leuke ochtend had met hem.
Ik hoop echt voor haar dat ze er voor gaat en gelukkig is met haar keuzes dan, hoe het uiteindelijk ook zal uitdraaien. Er is namelijk niets mooier (en aangenamer) dan een meisje dat door het leven gaat met een hartelijke glimlach op haar snoet.
Veel Succes!

2 opmerkingen:

  1. Hey, het heeft geen zin om over mij anoniem te blijven als je de link van mijn blog geeft e :p.
    Vandaag ziek em weer, zoals beloofd ga ik er helemaal voor. Het voelt wel goed.
    Toen wij samen startte is er ook een week gegaan over heel veel chatten en smsen, voor de eerste kus. Toen hij me gisteren vertelde dat hij mij vandaag wel wou komen kussen, kon ik mijn geluk niet meer op. Het voelt weer als zorgeloos 16 zijn. =)Met het hopeloos verliefd zijn erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb ondertussen ook al bedacht dat het dan niet meer helemaal anoniem was, maar ja, als ze niet echt je blog gaan bekijken weten ze nog niets é :p
    Maar het is goed, ik zal je vanaf nu met naam benoemen. Jij mag dat trouwens ook doen op jouw blog met mij, aangezien je nu met twee mensen zit die je K. noemt. Ik vind het soms verwarrend :p

    Ja, jullie later er nu toch ook geen gras over groeien. Misschien maar beter zo. Je bent nog niet te oud voor "Liefde op het eerste zicht" :) Echt super dat je je zo kan voelen, ik ben blij voor je :) Het doet inderdaad wel een beetje terugdenken als toen je 16 was. Gelukkig ben je nu ook wat wijzer dan toen, dus zal het zoveel aangenamer worden. Geniet van je dag, niet teveel denken, enkel voelen ;)
    En laat dan maar weten hoe het was.
    Veel Liefdesplezier! ;)

    BeantwoordenVerwijderen