woensdag 7 december 2011

Kort blogje

Een paar kleine dingetjes voor vandaag:

1) Wendy's Verjaardag
Hip Hip HOERA!! Ons Wendy is vandaag een jaartje ouder geworden. Ze heeft er lang op moeten wachten, maar nu is ze eindelijk 18! Meerderjarig, maar nog lang niet volwassen, zoals ze zeggen. Of zoals vrouwen vana die leeftijd beginnen tellen: 18 + x aantal jaar ervaring. Trouwens, ik denk niet dat ze veel om het stemrecht en de belastingen gaat geven, maar eerder om de leeftijdrestrictie op haar playstation-account die nu is weggevallen. Vanaf nu kan ze online mensen dooddoen. 18+ zijn, heeft toch zijn voordelen, nietwaar?

2) Alduin The World-Eater
Mijn beeldje van Alduin staat op mijn kot. Eindelijk!
Het beeldje van een draak, gezeten op een rots, is een onderdeel van de collectors' edition van Skyrim, een game die ik onlangs gekocht heb. Door de grootte van het beeldje (het is toch een 30tal cm hoog en 20cm breed) kon ik het, tot nu toe, nog niet vervoeren. Maar mama is deze week nog eens voorraad komen afzetten, dus heeft ze het ineens meegebracht. Het staat nu te pronken op mijn bureau. De Noorse Drakengod van Destructie en Chaos, in al zijn glorie, vereeuwigd in een oorverdovende brul.

3) Ziekjes
Ik voel me de laatste tijd niet zo lekker.
Altijd wat moe, zweetaanvallen, lusteloos, warmte- en koudemomenten...
Ik ga er mee moeten oppassen. Ik wil niet ziek worden, want dan heb ik nog kans belangrijke dingen te missen voor de examens. Ook die ingegroeide teennagel, die verzorgd zou moeten zijn, wilt maar niet genezen. En hoewel hij geen pijn meer doet, blijft er toch altijd vuil uitkomen. En ik was het al twee keer per dag uit en ontsmet het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten