vrijdag 9 december 2011

Kerkbezoek

Deze ochtend dan teruggekeerd naar onze kerk in de Marollen.
Alle stoelen geteld, details genoteerd, afbeeldingen gefotografeerd en onze inventaris afgemaakt.
We zijn nu klaar om aan onze tekst en presentatie te beginnen.
Het is echt een mooie kerk en toch wel speciaal als je de tijd neemt om het in detail te bekijken.

Wikipedia van de kerk

Daar ook berichtje van Bieke gekregen dat ze niet op dezelfde trein als ik ging zitten die avond en dat we dus maar eens op een andere keer moesten afspreken. Als het wat beter paste, want daar hebben we nog niet teveel geluk mee gehad. Nu niet echt iets aan te doen. Ze heeft het tenslotte druk en ik ook. En het zou al een klein wonder zijn, moesten we echt een dag vinden waarop het voor beiden past.
Dan met Evelien en Wouter op de trein gezeten, dus ik zat zeker niet zonder goed gezelschap.
Al had ik wel het gevoel dat ik wat vreemd deed. Of dat was toch wat Wouter deed uitschijnen.
Ik ga misschien gewoon blij geweest zijn van naar huis te gaan? Of dat ik met mijn broer en vriendin onderweg was?

3 opmerkingen:

  1. Dit wou ik eventjes delen,
    http://youtu.be/SPTDQqXUjDg
    Nieuwe singel van Carmine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig liedje
    Bedankt om het te delen :)
    Zou je toevallig weten waar het clipje is gefilmd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nen, ik hoor sofie niet meer zoveel, ben dus niet echt meer op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen