zaterdag 24 december 2011

Kerkopdracht

Dinsdag heb ik het merendeel van mijn dag besteed aan het op punt stellen van de Kerkopdracht.
Die opdracht bestond er in dat we een inventaris van alle liturgische voorwerpen van een bepaalde kerk.
We moesten er ook een presentatie bij voorbereiden om een aantal speciale voorwerpen extra in het licht te zetten.
Woensdag was het dan zo ver. De presentatie werd uitgevoerd en de taak ingediend.
En je kan niet geloven hoeveel stress er op dat moment van mijn schouders viel. Het is een redelijk belangrijke taak die mijn eerste semester kan maken of kraken.
En hij is wel goed gegaan, dus dat is een hele geruststelling. Ook hebben we de laatste paar taken en testexamens teruggekregen. Die waren, zoals vorige keer, ook heel goed. Nu nog mijn paper goed schrijven volgend semester en dan ben ik er al voor het Werkcollege.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten