zaterdag 24 december 2011

Evelien

Donderdag had ik afgesproken met Evelien.
Mama moest 's ochtends naar het ziekenhuis in Torhout, dus bracht ze Evelien ineens mee terug naar huis.
Ik was ook nog een beetje geïmmobiliseerd vanwege de ingreep aan mijn teen de vorige dag. Dus ik moest vrijwel de hele dag met mijn voet omhoog liggen.
We hebben het dus rustig aan gedaan.
Voor diegenen die het nog niet wisten (of geraden hadden), ik ben dus samen met Evelien.
We hebben de hele dag gebabbeld en gelachen. Ook hebben we nog wat geregeld voor de feestdagen. Zo zal ze zondag naar Wilrijk komen om mee Kerstmis te vieren met ons.
De dag was veel te snel voorbij, want rond 17u kwam haar vader haar al terug ophalen.
Nuja, mooie liedjes duren nooit lang.
Maar er komen nog wel dagen om naar uit te kijken, die we samen kunnen doorbrengen.

2 opmerkingen:

  1. Geniet ervan! Ik wou nog terug zenden, maar de gsm was plat en dan had ik een lang, maar leuk nachtje (3.15) in een koude manege, waardoor ik vergeten was wat ik wou zenden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, klinkt wel als een feestje.
    En geen probleem, als het belangrijk was, dan wist je het nog wel ;)
    Nog veel feestplezier voor de komende dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen