vrijdag 9 december 2011

Ice Age Marathon

Na de film zijn Anne, Katja, Wendy en ik dan terug naar de VUB gegaan.
We hadden nog geen zin om een einde aan de avond te maken. Het was tenslotte nog maar 21u30 toen we terug waren bij Anne haar kot. Dus we besloten nog maar iets doen.
Dat zijnde de films van 'Ice Age' bekijken. Alledrie, na elkaar.
Misschien een beetje overdreven, maar zeker amusant. Nogmaals hebben we vaak kramp gekregen in onze kaken van het lachen en werden er referenties gemaakt naar vorige films of de 'Puss in Boots'-film.
Het was echt een enorm leuke, ontspannen avond.
We hebben er nieuwe bijnamen aan overgehouden, afkomstig uit de bekeken films.
Nu heten we Katja 'Kitty Softpaws', Wendy 'Peaches', Anne 'Cat Ooooh' en Kristof 'Puss in Boots'.
Als je al de voorgenoemde films hebt gezien, weet je meteen wie wie is en kan je er misschien uithalen waarom we zo noemen.

Uiteindelijk was het bedtijd, maar al veel te laat voor mij om naar huis te gaan. Dus ik heb mij dan maar naast de zetel op een matras gelegd en daar even in mijn kleren geslapen. Katja en Anne sliepen op de kamer, Wendy op de zetel naast mij. Deze ochtend moest ik dan wel weer vroeg op, want ik had weer een afspraak bij de kerk van mijn opdracht. Dus 's ochtends heel stilletjes mijn schoenen en gerief bij elkaar gepakt en vertrokken. Eerst nog een schoon zicht van Wendy haar rug gezien, want kennelijk kruipt haar t-shirt omhoog. En dan op weg naar Brussel-Centraal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten