zondag 2 oktober 2011

You are a Pirate!

In afwachting tot alle foto's van de roofvogels op dropbox staan en ik ze dan zo kan afhalen om er een blogberichtje over te schrijven, geef ik jullie nog een liedje.
Sara is namelijk heel geïnteresseerd in Kelten en Middeleeuwse rollenspellen. Ieder diertje zijn pleziertje natuurlijk. Het is dan ook nog niet zo lang geleden dat ik zelf, verkleed als Franse Hospitaalridder, meedeed aan een halloweenstoet. Dus ik weet wel wat er zo leuk aan is.
Ze is dus geregeld aan het vertellen over zaken die met die rollenspellen te maken hebben, bijeenkomsten, tornooien en festivals. En dan opeens smeet ze tussen Kelten en Vikingen in Piraten. Wat die er bij kwamen doen, wist ik ook niet, maar ze gaf me een link naar Youtube. De band Alestorm is kennelijk een groep die (hoe moet je die stijl noemen?) metalpirate speelt. Heb er een paar liedjes van beluisterd en het doet wel heel leuk aan. Ze hebben een aparte stijl en die weerklinkt ook in hun songs. Ben je geïnteresseerd in piraten en luide muziek, bekijk het dan zeker.
Heb ook een bonustrack van één van hun albums gevonden. Ik ken het originele nummer van Lazy Town, een kinderprogramma, en zij hebben er een adaptatie op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten