donderdag 2 februari 2012

Laatste examen

Deze middag is het eindelijk voorbij, mijn laatste examen van deze examenperiode.
Ga ik opgelucht zijn als het voorbij is, het heeft lang genoeg geduurd.

Over het algemeen kan ik wel zeggen dat het een goede examenperiode was. Ik heb toch van elk vak het idee
gekregen dat de professor positieve feedback gaf, en ik denk niet dat ze zo'n vervelende mensen zijn om dat te veinzen als het niet zo is.
Nu nog eventjes doordoen tot deze middag en dan ben ik vrij, eindelijk vrij.
Een goede nacht slaap en wat luieren zou zo welkom zijn nu.
Ook nog eens afspreken met Evelien is iets waar ik al weken weer naar uitkijk. Ik heb ze wel geregeld gezien, maar altijd op momenten dat er geen druk op onze studies zou komen. Uiteindelijk is het nu eventjes werken en is er dan ruimte voor plezier. Het was nochtans zwaar om ze zoveel te moeten missen. We hadden ook onze examens niet tezamen, dus dat afspreken kwam ook niet altijd even goed uit en was daarom altijd maar heel kort.
Het is nu ook zo dat ze sinds een paar dagen verschrikkelijk down aan het worden is vanwege de examens en dat ze dus ook liever wat meer met rust gelaten wilt worden. Als je iemand mist, is dat niet echt wat je wilt horen natuurlijk.

Nuja, zij heeft haar laatste examen vrijdagmiddag, en hopelijk gaat het daarna weer wat beter, omdat het gewoon door de druk van de examens komt.

Binnenkort dus ook meer blogupdates.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten