maandag 27 februari 2012

Examens

Iets dat ik nog niet vermeld heb (ik heb wel al meer overgeslagen deze paar weken), zijn de examens en de uitslagen.
De examens heb ik nog min of meer beschreven, maar de uitslagen kregen we het laatste weekend van de lesvrije week.
En deze luiden als volgt:

Kunstgeschiedenis 8.0/20
Kunstwetenschappen 15.0/20
Archeologie 16.0/20
Wijsbegeerte 3.0/20
Klassieke Oudheid 11.0/20

Dus naast een zware buis voor Wijsbegeerte en een hakken in de sloot voor Kunstgeschiedenis, ben ik best tevreden over de verzamelde resultaten. Zeker als je weet waar ik vandaan kom met mijn punten.
Hiermee gezegd zijnde, laat het tweede semester beginnen. Ik ben alleszins al meer bezig met mijn vakken ook (omdat het nu eenmaal moet, vanwege die taken) en ik heb een goed oog op wat mis ging bij die buizen, dus werk ik er al naartoe om ze in September terug recht te trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten