donderdag 2 februari 2012

Het zit er op!

De examenperiode januari 2011-2012 zit er op!
Misschien niet zo in schoonheid geëindigd als ik zou wensen, maar toch al bij al een goede examenperiode.
Ik heb bij de examens toch altijd een goed gevoel overgehouden en de professoren stonden ook altijd positief tegenover mijn resultaten, dus dat moet al voor zich spreken.
Nu nog afwachten wat de precieze punten zijn, maar die worden maar in de loop van volgende week gelost.

Tot die tijd is het ontspannen!
Ik ga het er echt van proberen nemen. Er staan al een aantal zaken op de agenda, dus vervelen ga ik me zeker niet.

Op dit moment ben ik nog op kot trouwens. We moesten hier rond dit uur afspreken om een nieuwe sleutel te verkrijgen. Kennelijk heeft de kotbaas besloten om een nieuw slot aan de voordeur (of de tussendeur, ik weet het nog niet) te installeren. En niet zomaar een slot, een magnetisch, elektronisch, technobabble, megaveilig slot dat onze veiligheid nog meer moet garanderen. Allemaal mooi natuurlijk, ik wil het eerst eens zien. Want is het in de voordeur zelf, dan is er nog maar één barrière tussen een mogelijk indringer en mijn veel te zwakke kamerdeur. Is het op die tussendeur daarentegen, kan ik er toch al vanuit gaan dat ik me in een fort ophoudt (vooral niet overdrijven). Ik ga nu eens gaan kijken, en zal morgen of vanavond nog, een beetje meer bloggen.

Heerlijk om terug te zijn ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten